فرمانده انتظامی شهرستان ساوه دلیل تیراندازی شب گذشته در ساوه را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه دلیل تیراندازی شب گذشته در ساوه را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی از شناسایی عامل تیراندازی شب گذشته در یکی از محله‌های این شهرستان خبر داد و افزود: عامل سابقه دار این تیراندازی که به علت اختلاف خانوادگی به سمت منزل شهروند دیگری شلیک کرده، تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: در ساعات پایانی شب گذشته با اعلام گزارشی از یک مورد تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان در یکی از محله‌های شهرستان ساوه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او اضافه کرد: در مراحل تحقیقات پلیس عامل این تیراندازی شناسایی و مشخص شد که این فرد به علت اختلافات قدیمی به سمت منزل طرف اختلاف خود شلیک کرده و بلافاصله از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: عامل تیراندازی شب گذشته نیز شناسایی شده و هم اکنون تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

او با بیان اینکه در این تیراندازی به کسی صدمه‌ای وارد نشده است ادامه داد: این افراد از قبل دارای اختلافات شدید بوده و به علت شدت درگیری‌ها دارای سوابق کیفری در مراجع قضائی هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت اجتماعی و آرامش عمومی شهروندان اظهار کرد: هنجارشکنان بدانند که پلیس و دستگاه قضاء در برخورد با جرایم برهم زننده نظم عمومی با شدت و قاطعیت برخورد می‌کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار