پس از رفتارهای عجیب ترامپ در مراسم فارغ التحصیلی آکادمی نظامی، کاربران هشتگ #حال_ ترامپ_ خوب_ نیست را داغ کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم فارغ التحصیلی آکادمی نظامی که با حضور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود. رفتار‌های عجیب ترامپ در حین سخنرانی با گمانه زنی‌های کاربران در مورد سلامت او همراه شد. یکی از رفتار‌های ترامپ که به گمانه‌زنی‌ها درباره سلامت رو به زوال او دامن زد استفاده از دو دست برای برداشتن لیوان آب بود. برخی از کاربران «زوال عقل و پارکینسون» را دلیل این رفتار‌های بیش از حد محتاط آمیز او خواندند.


  • بیشتر بخوانید

ضرب و شتم وحشیانه مظنون دستبند به دست توسط پلیس!


کنایه‌های کاربران در فضای مجازی تنها به استفاده ترامپ از دو دست برای برداشتن لیوان ختم نشد و برخی پایین آمدن او از پله‌ها را نیز مورد تمسخر قرار دادند. تعدادی از کاربران با انتشار ویدئوی دویدن اوباما روی پله های هواپیما، آمادگی بدنی رئیس جمهور اسبق آمریکا را با ترامپ مورد مقایسه کردند. برخی نیز آمادگی بدنی جو بایدن، نامزد دمکرات ها در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا را با ترامپ مقایسه کردند. در ادامه این ویدئوی جنجال برانگیز به همراه تعدادی از واکنش‌های کاربران را مشاهده می‌کنید.

داغ شدن #«حال_ ترامپ _خوب_ نیست» بعد از رفتارهای عجیبش در یک سخنرانی

می دانید امروز روز « قدردانی از اوباما » است. من فقط می خواهم یادآور شوم باید رئیس جمهوری داشته باشیم که مثل او ترسی از سراشیبی لغزنده نداشته باشد.

#حال_ ترامپ _خوب_ نیست» بعد از رفتارهای عجیبش در یک سخنرانی

رئیس جمهور سابق و رئیس جمهور آینده می توانند بدوند و آب بخورند.

 

داغ شدن #«حال_ ترامپ _خوب_ نیست» بعد از رفتارهای عجیبش در یک سخنرانی

چند تصویر از رئیس جمهور اوباما که می تواند از آب خوردن با یک دست لذت ببرد.

داغ شدن #«حال_ ترامپ _خوب_ نیست» بعد از رفتارهای عجیبش در یک سخنرانی

دونالد ترامپ، دویدن یک مرد بزرگ را ببین، او می تواند از سطح شیب دار نیز پایین برود.

داغ شدن #«حال_ ترامپ _خوب_ نیست» بعد از رفتارهای عجیبش در یک سخنرانی

آیا رئیس جمهوری را ترجیح می دهید که تلاش می کند با یک دست آب بخورد یا رئیس جمهوری که می تواند با یک دست آب نارگیل بخورد؟

داغ شدن #«حال_ ترامپ _خوب_ نیست» بعد از رفتارهای عجیبش در یک سخنرانی

من این عکس ها  را اینجا می‌گذارم جهت اطلاع

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۳۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
انشاءالله به مدد الهی و اتحاد و مقاومت و مبارزه یکپارچه شبانه روزی مردم ستم کشیدگان مومنین مستضعفین آمریکا و مردمان مومنین مستضعفین ستم کشیدگان سر تا سر جهان به زودی زود نابودی و فروپاشی تمامی دیکتاتورها و نژادپرستان سر تا سر عالم نزدیک است پایمردی شجاعنه کنید قیام کنندگان انقلابیون با ایمان فقط بر خداوند جل جلاله توکل کنید و بر علیه فراعنه برده داران ظالم و ستمگر مجدانه ستیز کنید پیروزیتان نزدیک است و به عدل و عدالت و حق و حقوق بشری انسانی و رفاه انسانی برای همه و حق و حقوق شهروندی یکسان و عادلانه و تقسیم ثروتهای ملی عادلانه مابین مستضعفین و به صلح جهانی دست خواهید یافت از ترقها و تیر و تفنگها و توپ و تانکها و قیفو قوپیو قمپزهای شیاطین اصلا نهراسید و نترسید که خداوند جل جلاله با شما و یاری رسان شما و نابود کننده حاکمان و مدیران ومسئولان نالایق و ناشایست ظالمین و ستمگران زورگویان بی منطق و قلدر ان اراذل و اوباشهای دیکتاتورهای موذی و نژادپرستان جنایتکار ناجوانمردان سر تا سر جهان است و بدانید و آگاه باشید مومنین مستتضعفین عادل خردمند عالم در جهان حاکمان و وارثان کره زمین خواهند بود .والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .