شرکت زعفران نگین طلای سرخ با حضور مسئولان محلی و اصحاب رسانه امروز در شهرک صنعتی خرمشهر افتتاح شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در مراسم افتتاح شرکت زعفران نگین طلای سرخ ، گفت: این سازمان بنا بر وظایف ذاتی خود در توسعه تولید، سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال،  در برخی پروژه ها ، که برای منطقه اشتغال زایی دارند  مشارکت می‌کند.

او ادامه داد: از جمله این پروژه‌ها که توسط بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود، شرکت تولید زعفران است که شرکت توسعه منطقه آزاد اروند در جهت تأمین سرمایه در گردش خود، راه‌اندازی آن را تسهیل بخشیده است.

موسوی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند نیز گفت: در شرکت زعفران نگین طلای سرخ قرار است سالانه ۸۷۰ تن انواع محصول از قبیل حبوبات، ادویه جات و حلوای ساگو تولید شود.

 معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند  با اشاره به اینکه این شرکت سالانه ۵۰ تن روغن گردو نیز تولید می کند افزود:برای راه اندازی این واحد یک صد میلیارد ریال هزینه شده است .

موسوی گفت: با راه اندازی واحد روغن گیری خرمشهر ۸۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۲۰ نفر غیر مستقیم وارد بازار کار شدند.

محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر هم گفت: شرط لازم برای توسعه همه جانبه هماهنگی و همکاری همه دستگاه ها و نهادهای دولتی با منطقه آزاد اروند است در چنین حالتی است که ما می توانیم گام بلند توسعه را در منطقه آزاد برداریم.

او افزود: ما بایستی برای نیل به توسعه ، دارای اهداف راهبردی و چشم انداز روشن در افق بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت باشیم.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: شهرک صنعتی خرمشهر یکی از دستاوردهای مهم دولت و منطقه آزاد اروند است و جز فعال ترین شهرک های صنعتی کشور به حساب آید.

حیدری تصریح کرد: در حوزه منطقه آزاد اروند پیوسته شاهد تقویت طرح های عمرانی،بهداشتی ،درمانی و صنعتی هستیم چون تمام زیرساخت های توسعه و پیشرفت در آبادان و خرمشهر وجود دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.