درمحمدی گفت: از ۵۵ مصوبه سفر استاندار خراسان جنوبی به خوسف، ۲۰ مصوبه مربوط به بخش جلگه ماژان است که به جز مصوبات ورزش و جوانان به صورت کامل اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  درمحمدی بخشدار جلگه ماژان در همایش دهیاران و شوراهای بخش ماژان، گفت: از ۵۵ مصوبه سفر استاندار خراسان جنوبی به خوسف، ۲۰ مصوبه مربوط به بخش جلگه ماژان است که به جزو مصوبات ورزش و جوانان به صورت کامل اجرایی شده است.

او افزود: در حوزه آب، راه، برق و گاز،  زیرساخت‌ها و اقداماتی در حد یک نهضت در بخش ماژان خوسف انجام شده است.

درمحمدی بیان کرد: راه‌های روستا‌های سلم آباد، ماژان، کفتر میلان، زرگر، روبیات، طالب اباد، چاه قدس یک و دو، گولگ، شیخ آباد در حال آسفالت هستند. 

بخشدار جلگه ماژان با گلایه از اینکه دهیاران و شورا‌ها با بخشدار ارتباط کمی دارند، تصریح کرد: دهیاران نماینده دولت و شورا‌ها نماینده مردم هستند، بنابراین دهیاران و شورا‌ها باید مطالبه گری داشته باشند.

او با اشاره به دهگردشی مسئولان در روستا‌های بخش ماژان، ادامه داد: متاسفانه برخی از مسئولان ما در روستا‌ها حضور ندارند.

درمحمدی اظهار کرد: دهیاران نباید اختلاف، دو دستگی و تفرق را که موجب عقب ماندگی در روستا‌ها است، فراهم کنند.

بخشدار جلگه ماژان از اجرای ۲۸ و نیم کیلومتر فیبر نوری با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در شهرستان خوسف خبر داد و عنوان کرد: با اجرای این زیرساخت مخابراتی مشکلات ارتباطی دهستان ماژان و براکوه خوسف برطرف می‌شود.

او گفت: تاکنون به ۶۷ روستای بالای ۲۰ خانوار گاز رسانی و کلنگ گاز رسانی در ۱۴ روستای دهستان قلعه زری زده شده است.



درمحمدی افزود: با تمام مشکلات اعتباری، گاز رسانی به ۱۴ روستای بخش ماژان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

بخشدار جلگه ماژان با اشاره به حل شدن مشکل واگذاری زمین  ۹ روستای بخش ماژان، بیان کرد: دهیاران باید از همان ابتدا مانع ساخت و ساز‌های غیر مجاز شوند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار