مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: اگر مردم در تابستان امسال همکاری کنند خاموشی در شبکه توزیع برق نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،کاظمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به سهم ۴۳ درصدی مشترکان برق خانگی گفت: اگر مردم در تابستان امسال همکاری کنند خاموشی در شبکه توزیع برق نخواهیم داشت.

 کاظمی با اشاره به میزان مصرف برق زیاد در خرداد ماه امسال افزود: در ۴ روز از خرداد ماه بیشتر از مشابه سال قبل در شهرستان تبریز مصرف برق داشته ایم.

او در ادامه سخنان خود به پروژه‌های انجام شده شرکت توزیع نیروی برق هم اشاره‌ای کرد و گفت: در سال ۹۹ تا به امروز، صد و دو میلیارد تومان طرح در حال انجام داریم که ۲۳ میلیارد آن در حال پایان است و بخش عمده این طرح‌ها مربوط به انشعابات می‌باشد.

کاظمی در ادامه سخنان خود درباره وضعیت ساماندهی شبکه برق ایکی قاپیلار تبریز هم گفت: تا چند هفته آینده تامین برق سرای ایکی قاپیلار تبریز به صورت استاندارد و مطمئن در اختیار بازاریان قرار خواهدگرفت.

او به تامین برق سکونت گاه‌های غیررسمی تبریز و حومه نیز اشاره کرد و گفت: از سال ۹۶ مجلس شورای اسلامی قانونی برای انشعابات غیرقانونی به تصویب رساند و حتی در حوزه شرکت توزیع برق، ۱۳ هزار متقاضی وجود داشت که برای تامین برق سکونتگاه‌های غیررسمی ۸ هزار انشعاب در قالب این قانون داده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: البته انشعابات این سکونتگاه‌ها غیردائم است و امکان جمع‌آوری دارد و حتی اعطای انشعابات سازوکار لازم خود را دارد که با استعلام این انشعابات داده می‌شود.

او گفت: در شهر تبریز ۱۰ هزار مشترک از شبکه برق شهری به صورت غیرمجاز استفاده می‌کنند و شرکت توزیع نیروی برق تبریز ۱۴۵ میلیارد تومان معوقه دارد که نزدیک یک سوم این معوقات مربوط به مشترکان برق خانگی و تجاری می‌باشد.

در پایان این نشست کاظمی خواستار همکاری مردم شهرستان تبریز در مانور سراسری برق از ۲۶ خرداد به مدت سه روز شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.