دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی درباره شرایط این تیم لیگ برتری توضیحاتی را بیان کرد.

فروزان: درست نیست تیم لیگ برتری آب‌معدنی و مدیرعامل نداشته باشدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن فروزان دروازه‌بان تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم در خصوص پیگیری تمرینات این تیم اظهار داشت: تمرینات خودمان را در دورانی که تمرینات همه تیم‌ها تعطیل بود، به خوبی پشت سر گذاشتیم. با کمک فضای مجازی تمرینات‌ را پیگیری کردیم. در حال حاضر نیز زیر نظر هومن افاضلی (سرمربی پارس) تمرین می‌کنیم.

مجبور شدیم به جم برویم

او ادامه داد: از لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستیم، اما برخی مشکلات به تیم‌ ماضربه می‌زند. به عنوان نماینده بازیکنان باید مسائل تیم را با هواداران در میان بگذارم. شرایط سختی را بازیکنان و کادر فنی پشت سر می‌گذارند. به دلیل مشکلات مالی مجبور شدیم اردوی چند روزه‌ای را آن هم با شرایط سخت در شهرستان جم برگزار کنیم. البته تمرینات خوبی را در جم انجام دادیم، اما مشکلات مالی در این برهه از زمان به پارس‌جنوبی ضربه می‌زند.


بیشتر بخوانید:

درست نیست تیم لیگ برتری آب‌معدنی و مدیرعامل نداشته باشد

فروزان درخصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنان پارس حتی برای تهیه آب‌معدنی هم مشکل دارند، اظهار داشت: طرح این موضوع خیلی بد است. درست نیست یک تیم لیگ برتری مدیرعامل، زمین تمرین و آب‌معدنی نداشته باشد. تمایلی ندارم  این حرف‌ها را بزنم و مردم جم ناراحت شوند.

همچنان از پارس‌جنوبی طلب دارم

او درمورد بازگشت به پارس‌جنوبی گفت: حدود یک سال برای پارس بازی کردم و در کنار مردم جم، روز‌های خوبی داشتم. مردم جم، دوست داشتنی هستند و به آدم محبت می‌کنند. ۵۹۰ میلیون تومان از پارس طلب داشتم. یک سال هم برای دریافت آن پول منتظر ماندم و ندادند. شکایت کردم و در حال حاضر این پول را طلب دارم، اما در ابتدای ورود مجدد به پارس، افاضلی به من گفت که تیم نیاز به کمک دارد و هر کسی کمک کند، کار بزرگی انجام داده است.

فروزان: درست نیست تیم لیگ برتری آب‌معدنی و مدیرعامل نداشته باشد

۲۹۰  میلیون تومان به پارس‌جنوبی بخشیدم

دروازه‌بان پارس‌جنوبی گفت: من هم به خاطر افاضلی و مردم جم ۲۹۰ میلیون از آن پول را بخشیدم و قرار شد به من چک بدهند. حتی این چک هم پاس نشده است و حالا می‌توانم مدعی همان ۵۹۰ میلیون تومان باشم. اما روی حرفم هستم و ادعایی برای آن ۲۹۰ میلیون اولیه ندارم. بودجه باشگاه در حال حاضر کم است و نمی‌خواهم تیم با مشکل مواجه شود.


بیشتر بخوانید:

برای ۹ بازی باقی مانده انگیزه زیادی دارم

فروزان درباره ۹ بازی باقی‌مانده و شرایط خودش برای ادامه بازی‌های لیگ نوزدهم تصریح کرد: یک سال و ۲ ماه است که از فوتبال دور هستم. با شرایط و تمرینات سخت برگشتم و روحیه خوبی دارم. برای ۹ بازی باقی مانده انگیزه زیادی دارم و خوشحالم که برای پارس‌جنوبی بازی می‌کنم. چرا که یک سال خیلی خوبی را اینجا تجربه کردم. کادر فنی خوبی داریم و مربیان به من اعتماد کردند. باید از افاضلی تشکر کنم. در نیم‌فصل که کارت بازی من صارد نمی‌شد، پشت من ایستاد و با من قرارداد بست. امیدوارم بتوانم زحمات مربیان را جبران کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار