سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش گفت: نفرات برتر مسابقه اجرای نمایش و تعزیه در خانه این شهرستان معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا ذاکری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش گفت: مسابقه اجرای نمایش و تعزیه در خانه که بین چند گروه در شهرستان شوش برگزار شد، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

او افزود: پس از مطرح شدن ایده برگزاری این مسابقه با سرپرست گروه نمایش جنت الحسین (ع)، این مسابقه با حضور چهار گروه به اجرا درآمد و امروز از برگزیدگان آن تجلیل می‌شود.

 محمد ابراهیمی معاونت فرهنگی سپاه ناحیه شوش نیز بیان داشت: هر گروهی که با موضوعات تعزیه، دفاع مقدس و نمایش‌های مورد نیاز جامعه در شهرستان، نمایش تولید کند و آن اجرا‌ها مورد تایید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد، ما هم در این راه با آن‌ها همکاری لازم را انجام می‌دهیم.

در این مسابقه در بخش بی کلام، ستایش کاظم نژاد با کسب ۱۳۵ امتیاز بعنوان نفر اول و در بخش تعزیه و نمایش، احمد زرگوش با کسب ۱۳۱ امتیاز بعنوان نفر دوم شناخته شد و از حیدر بشکار، محمد رحمانی، جواد سرخه، میلاد چنانه، محمد سگوند و مصطفی بافتنی به خاطر گندزدایی و ضد عفونی معابر و خیابان‌های شهر و مدیر مسئولان نشریات صدای کرخه، شوش نیوز، صدای شوش و شوشنا که در انعکاس اخبار این رویداد فرهنگی همکاری داشتند تجلیل شد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.