اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به کارآفرینان

مدیر صندوق کار آفرینی امید گفت امسال ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغالزایی کارآفرینان در نظر گرفته شده است.

زنگنه مدیر صندوق کار آفرینی امید در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت:  طی دو ماهه امسال ۸۰ میلیارد ریال وام تسهیلاتی اشتغال توسط صندوق کارآفرینی امید چرداخت شده است.

  او با اشاره به اینکه در ۲ ماهه‌ی اول سال ۱۸۵ فقره تسهیلات پرداخت شده است افزود: این تسهیلات در زمینه ایجاد کسب و کار‌های مشاغل خانگی، خویش فرمایی، کارآفرینی و کارفرمایی و در راستای کمک به تولید، فرآوری و عرضه محصولات کشاورزی، دامپروری، بوم گردی، صنایع دستی، خدمات IT (فناوری اطلاعات) و صنفی پرداخت شده است.

زنگنه با بیان اینکه از ابتدای سال ۳۰۰ نفر در استان اشتغال ایجاد شده است اظهارکرد:کارمزد وام‌های اشتغال برای متقاضیانی که در روستا‌های مرزی هستند به صورت قرضه الحسنه است و برای روستاییان غیرمرزی کارمزد این وام‌ها ۶ درصد است.


بیشتر بخوانید

افزایش سه برابری تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد


مدیر صندوق کار افرینی امید ادامه داد: امسال ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال آقایان و ۲۰ میلیارد ریال با ۸۵ طرح برای اشتغال بانوان پرداخت شده است.

صندوق کارآفرینی امید به منظور اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزا به متقاضیان واجد شرایط راه اندازی شده است و تسهیلات ارائه شده مشمول افراد بیکاری است که دارای مهارت بوده و توانایی انجام فعالیت و شروع کسب و کار را در رشته‌های خدماتی، فنی، کشاورزی و بازرگانی داشته باشند. 

انتهای پیام / ط آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار