فاز نخست بزرگترین میدان میوه و تره بار شمال کشور تا پایان امسال تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جمشید مرزبان مدیرعامل بزرگترین میدان میوه و تره بار و سورتینگ شمال کشور در جریان بازدید استاندار مازندران از این میدان ،گفت: فاز نخست ساخت بزرگترین میدان میوه و تره بار و سورتینگ لبنیات و گوشتی شمال در کمربندی آمل به محمودآباد در حال اجرا بوده و تا پایان امسال تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

او هدف از ساخت این میدان را ساماندهی و مدیریت مطلوب مرکبات مازندران و استان‌های همجوار در زمینی به مساحت ۸۰ هزار مترمربع و در سه فاز عنوان کرد و افزود: این طرح از سال ۹۳ آغاز و تاکنون فاز نخست آن حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مرزبان گفت: در طراحی‌های این میدان سورتینگ و سردخانه به ظرفیت ۲۰ هزارتن، بانک، رستوران، مرکزخرید، کافی شاپ، واحد‌های اداری، پارکینگ‌های بزرگ روباز برای خودرو‌های سبک و سنگین، تعمیرگاه و کارواش، خوابگاه رانندگان، باسکول، مسجد، سرویس‌های بهداشتی و امکانات تفریحی با معماری مدرن و سنتی طراحی و پیش بینی شده و برابر برنامه زمانبندی شده درحال اجرا است.

او با بیان اینکه فاز نخست این میدان دارای حدود ۱۵۰ حجره بوده که با تکمیل هر سه فاز آن زمینه اشتغال برای هزار و ۵۰۰ نفر مستقیم و ۵ هزار غیرمستقیم ایجاد می‌شود افزود: تاکنون درمراحل ساخت این میدان بزرگ تسهیلات دولتی گرفته نشده و همه هزینه‌های آن از محل سرمایه گذاری شخصی و فروش حجره‌ها تامین شده است.

احمد حسین زادگان هم پس از بازدید از مراحل ساخت بزرگترین میدان میوه و تره بار و سورتینگ شمال در شهرستان آمل با اشاره به حمایت از این طرح گفت: درخواست‌های این مجموعه شامل تسهیلات حدود ۱۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل فاز‌های دوم و سوم به استانداری مازندران ارائه شود تا از ظرفیت‌های موجود برای حمایت از این میدان استفاده شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار