رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: سیستم‌های پایش و نظارتی در گمرک بیله‌سوار تقویت شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در بازدید از گمرک بیله‌سوار گفت: تقویت سیستم‌های پایش و نظارتی در گمرک شهرستان بیله‌سوار مغان ضروری است و باید در این راستا اقدامات لازم را انجام دهیم.

او افزود: در حال حاضر تعداد دوربین‌های نظارتی برای کنترل تمامی مساحت گمرک بیله‌سوار کم است و این موضوع تقویت سیستم‌های نظارتی را بیش از پیش افزایش می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: باید پایش‌های تصویری و دوربین‌های نظارتی در این گمرک هم از لحاظ کمیت و هم از جهت کیفیت افزایش یابد و همچنین استفاده از دستگاه‌های ایکس‌ری و اسکنر‌های مسافرتی نیز در دستور کار قرار گیرد.

عتباتی بیان کرد: با همکاری و پیگیری‌های مستمر قضایی مسئولین شهرستان بیله‌سوار مغان اقدامات موثری در خصوص تهیه تجهیزات لازم در گمرک بیله‌سوار صورت گرفته است.

او اظهار کرد: تشکیلات قضایی استان اردبیل در راستای اجرای دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر کمک همه جانبه به روان‌سازی امور در تحول تشکیلاتی آماده حمایت و پیگیری امور استان در خدمت رسانی به آحاد مختلف مردم است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.