طرح تعویض ۱۳۰ پایه برق فرسوده در مناطق سیل‌زده شعیبیه با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید حمید پیش نماز مدیر توزیع برق شهرستان شوشتر گفت: طرح تعویض پایه‌های برق فرسوده در مناطق سیل‌زده شعیبیه با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال آغاز شد.

او با بیان اینکه در این پروژه ۱۳۰ پایه تیر برق فشار متوسط فرسوده و آسیب دیده تعویض می‌شود، افزود: با پیگیری مسئولان شهرستان و استان اعتبار مورد نیاز تامین شده و ظرف ۲ ماه به پایان خواهد رسید.

پیش نماز اظهار داشت: پس از سیل فروردین ماه پارسال به تعداد زیادی از تیر‌های برق خسارت وارد شد که با پیگیری‌های انجام شده در فاز نخست تعداد ۹۰ اصله پایه فرسوده در بخش‌های شعیبیه و میان‌آب جایگزین شد و در فاز دوم نیز ۱۳۰ پایه در بخش شعیبیه تعویض می‌شود که این اقدام جهادی در شهرستان بی‌سابقه بوده است.

مدیر توزیع برق شهرستان شوشتر با اشاره به اینکه پارسال همچنین ۳ هزار و ۱۰۰ متر شبکه فشار متوسط که در جریان سیل آسیب دیده بود، بازسازی شد، تصریح کرد: در پروژه‌ای دیگر ۳۵۰ اصله قالب‌بندی تیر بتون مسلح برای اولین بار در بخش شعیبیه اجرا شد.

طغیان رودخانه دز در فرودین ماه پارسال باعث شد بیش از ۲۴روستا در بخش شعیبیه شوشتر زیر آب برود و خسارت‌های سنگینی به شبکه برق، راه روستایی، گاز و واحد‌های مسکونی این روستا‌ها وارد شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: پایه برق ، توزیع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.