شریف، از اعطای تسهیلات ویژه به دانشجویان صاحب استعداد برتر در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از سوی بنیاد ملّی نخبگان دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حبیب شریف رئیس بنیاد نخبگان استان فارس با اشاره به اعطای تسهیلات ویژه به دانشجویان، اظهار کرد: بر اساس آیین‌نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی به دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تسهیلات ویژه‌ای اعطا می‌شود.

او افزود: دانشجویان می‌توانند درخواست خود را تا ۲۵ تیر به همراه تصاویر و مدارک مربوطه، در سامانه اطلاعاتی بنیاد نخبگان (سینا) به نشانی https://sina.bmn.ir بارگذاری و یا به روزرسانی کنند.

رئیس بنیاد نخبگان استان فارس بیان کرد: دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها که در مهرماه امسال در دوره‌های تحصیلی کارشناسی‌ارشد یا دکتری تخصصی در یکی از دانشگاه‌های کشور به عنوان دانشجوی نوورود مشغول به تحصیل خواهند شد، پس از پذیرفته شدن در دانشگاه، اطلاعات مربوط به محل تحصیل خود را تا نیمه اول مهرماه در سامانه سینا درج کنند تا در صورت برگزیدگی در بنیاد، از این پشتیبانی‌ها بهره‌مند شوند.

شریف ادامه داد: ثبت‌نام دانشجویان نوورود دوره‌های پایه دانشگاه‌ها از کارشناسی، کارشناسی‌ارشد پیوسته، دکتری حرفه‌ای و دکتری تخصصی پیوسته متعاقباً اعلام خواهد شد.

او اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ و تعلیق فعالیت‌های حضوری دانشگاه‌ها، مقرر شد آخرین معدل متقاضیان، میانگین نمرات تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۸-۹۹ در نظر گرفته شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان فارس افزود: پس از بررسی پرونده‌ها و انتخاب برگزیدگان، نتایج از طریق سامانه سینا به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار