معاون استاندار سمنان مطرح کرد؛

تکمیل قطعه اول پروژه حرم تا حرم در محور قم - گرمسار

منوچهر فخری با اشاره به تکمیل قطعه اول پروژه حرم تا حرم در محور قم - گرمسار گفت: مراحل مقدماتی این پروژه در محور گرمسار به سمنان اجراشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به تکمیل و بهره‌برداری قطعه اول این پروژه در محور قم - گرمسار گفت: مراحل مقدماتی پروژه حرم تا حرم در محور گرمسار به سمنان اجراشده است و پیشرفت بسیار خوبی داشته و لازم است این روند با سرعت بیشتری ادامه یابد.

او درباره پیشرفت فیزیکی پروژه حرم تا حرم با تأکید بر اهمیت و مزایای عملیاتی شدن آزادراه حرم تا حرم افزود: با بهره‌برداری از این طرح ضمن اتصال مرز‌های شرقی و غربی کشور، ضریب ایمنی رانندگی ارتقا و مصرف سوخت به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: سمنان حدود ۶۴۰ کیلومتر راه اصلی دارد و بین دو پایتخت ایران یعنی تهران و  مشهد قرارگرفته است؛ بنابراین پروژه حرم تا حرم برای استان سمنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فخری با اشاره به تصادفات زیادی که در محور گرمسار- سمنان رخ می‌دهد اظهار داشت: تکمیل و بهره‌برداری طرح حرم تا حرم در این محور از افزایش میزان تصادفات می‌کاهد.

او با بیان اینکه امسال در حوزه راه‌های ارتباطی استان سمنان کار‌های خوبی در حال انجام است گفت: اجرای ۲ پروژه راه ارتباطی سرخه به سمنان و ایوانکی به گرمسار نیز در حال انجام است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.