معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت سیستان و بلوچستان گفت:در۲ ماهه امسال ارزش دلاری اقلام صادراتی ازگمرکات وبازارچه‌های مرزی استان به بیش از ۲۳۵میلیون دلار رسیده است.

سلطانزاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در ۲ ماهه امسال کل صادرات استان از گمرگات و بازارچه‌های مرزی با احتساب منطقه آزاد چابهار به وزن ۲۳۶ هزار و ۷۲۴ تن و ارزش ۲۳۵ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۶۷۴ دلار بوده است.

او خاطرنشان کرد:  در این مدت بدون احتساب منطقه آزاد چابهار کالا‌هایی به ارزش ۲۳۴ میلیون و ۱۳۴ هزار و ۶۱۹ دلار از استان صادر شد.

سلطانزاده افزود: کالا‌های صادراتی استان در دوماهه‌ی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد رشد را در ارزش نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید: 


او در پایان اقلام عمده صادراتی در طی این بازه‌ی زمانی را مصالح ساختمانی (سیمان)، میوه، نخود خام، گاز، گوگرد، خرما و صیفی جات، پودرلباسشویی، قیر، محصولات سرامیکی، کیسه پلاستیکی عنوان کرد که به کشور‌های پاکستان، افغانستان، ترکیه، کویت، امارات و سایر کشور‌ها صادر شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار