سردار هادیانفر از بهره مندی ۹۶ درصد رانندگان وسایل نقلیه از کمربند ایمنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ که صبح امروز (دوشنبه ۲۶ خرداد ماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهر تهران برای ۱۰۴۷ شهر کشور باید الگو باشد و هر چیزی که در حوزه نظم و انضباط در تهران نهادینه کنیم، به سایر شهر‌های کشور نیز راه پیدا می‌کند.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: امروز ۹۶ درصد رانندگان ما در سراسر کشور از کمربند ایمنی استفاده می‌کنند و امیدواریم تمام سرنشینان وسایل نقلیه شخصی و مسافربری از کمربند ایمنی استفاده کنند.

او با اشاره به اولویت توسعه انضباط ترافیکی گفت: ۳ مأموریت اصلی را پلیس راهور تهران بزرگ باید انجام دهد که توسعه نظم و انضباط ترافیکی، عابران پیاده، ایستادن پشت خطوط، حرکت بین خطوط، رعایت حق تقدم، رعایت فاصله با خودروی جلویی و ... موضوعاتی هستند که به آن توجه شده است.

سردار هادیانفر بیان کرد: اگر این موضوعات در تهران نهادینه شوند، می‌توانیم بگوییم بخش زیادی از توسعه انضباط در تهران رخ داده است.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: یکی از ناهنجاری‌های موجود در تهران، موتورسیکلت سواران هستند، به همین منظور طرحی را برای ساماندهی موتورسیکلت سواران آماده کرده‌ایم.

او ادامه داد: در صورتی که طرح به تصویب برسد و به ما ابلاغ شود، ساماندهی جدی را در بحث موتورسیکلت سواران می‌توانیم اجرایی کنیم.

سردار هادیانفر بیان کرد: در این مرحله بحث برخورد با موتورسیکلت سواران در حرکت بین خطوط ویژه، خلاف جهت و حرکت در پیاده راه‌ها مورد تأکید است.

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار