رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از توزیع ۳۵۰ تن مرغ منجمد رایگان میان خانوار‌های نیازمند در آینده نزدیک خبر داد.

محمد دره وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد دره وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت:در سطح کشور ۳۵۰ تن سهمیه مرغ منجمد به استان اختصاص داده اند که باید میان خانوار‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد بصورت رایگان توزیع شود.

او افزود: از این میزان سهمیه تخصیص یافته مرغ به استان ۲۶۱ تن سهمیه کمیته امداد و ٨۶ تن نیز سهمیه سازمان بهزیستی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه هم اکنون قیمت مرغ در سطح بازار ۱۲ هزار و ۷۹۰ تومان است، اظهار داشت: کشتارگاه‌های مرغ استان با توجه به افزایش دستمزد‌ها و دیگر هزینه ها در خواست افزایش هزینه کشتار را دارند که این هزینه از کیلویی ۳۵۰ تومان در اسفند ماه به ۵۰۰ تومان افزایش یافت.

دره وزمی با اشاره به ضرورت دایر کردن مراکز فروش مستقیم در استان گفت: ایجاد مراکز عرضه مستقیم محصولات باغی و کشاورزی در سطح استان ضروری است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان   یکی از دلایل گرانی محصولات باغی و کشاورزی در استان را نبود مراکز عرضه مستقیم عنوان کرد و یادآور شد: در نبود مراکز عرضه مستقیم، محصولات به میدان بار‌ها می‌رود و مجدداً با افزایش قیمت در سطح شهر عرضه می‌شود که این روند باید با دایر کردن چند مرکز عرضه مستقیم اصلاح شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
عثمان محمودزاده
۱۷:۳۵ ۱۹ تير ۱۳۹۹
سلام ما در روستای نمایندگی می کنیم و فقیر و منطقه محروم هستیم احتیاج به 55 بسته معیشتی غذایی هستیم