افتتاح شصت و سومین پایگاه بسیج شرکت فرودگاه‌های کشور

شصت و سومین پایگاه بسیج شرکت فرودگاه‌های کشور مزین به نام شهید مدافع حرم عباس دانشگر در فرودگاه سمنان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، خواست خدایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حاشیه افتتاح پایگاه مقاومت بسیج فرودگاه سمنان مزین به نام شهید مدافع حرم عباس دانشگر گفت: این پایگاه شصت و سومین پایگاه بسیج شرکت فرودگاه‌های کشور است که در سمنان افتتاح شد.

او افزود: شرکت فرودگاه‌ها به جز خدمات ناوبری هوایی در کشور به کار‌های جهادی نیز می‌پردازد و در کلیه فرودگاه‌های کشور پایگاه‌های بسیج وجود دارد.

خواست خدایی با بیان اینکه وجود پایگاه‎های بسیج در فرودگاه‎های کشور می‎تواند مؤثر و کارآمد باشد تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا کلیه خدمات به مسافرین و حمل و نقل هوایی طبق برنامه‌های ابلاغی برای در امان ماندن از این ویروس به طور شایسته انجام می‌شد.

اسلامی راد مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان در این افتتاحیه با بیان اینکه امسال با شیوع ویروس کرونا مردم در کمک‌های مومنانه خوش درخشیدند گفت: با شیوع این ویروس نقش بسیجیان نیز انکار ناپذیر بود.

او با بیان اینکه کشور ما همواره مورد هجمه‌های دشمنان قرار گرفته است تصریح کرد: به مدد الهی نقشه‌های دشمنان برای نابودی کشور ایران همواره نقش بر آب شده است.

اسلامی راد با بیان اینکه حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد هیمنه آمریکا را در هم شکست تصریح کرد: حفظ ارزش‌های جمهوری اسلامی وظیفه بسیجیان است و باید برای این مهم بیش از پیش بکوشند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره بر تقویت ایمان و خودسازی معنوی تاکید دارند که باید این مهم سرلوحه کار بسیجیان قرار گیرد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.