گفتنی است؛ در نخستین نشست هماهنگی مدیریت اشاعه فرهنگ دریایی و بندری در سال ۹۹ با حضورمدیرعامل و اعضای هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی، مقرر شد در راستای یکپارچگی و ساماندهی اقدامات صورت گرفته در حوزه اشاعه فرهنگ دریایی در سازمان بنادر، مکانیسم اشاعه فرهنگ دریایی در حوزه مدیریت ارتباطات متمرکز شود تا با بهره گیری از ابزارهای مناسب رسانهای و قالبهای جذاب، آن را به افکار عمومی ارائه دهد و همه معاونتها و ادارات کل موظف به همکاری در چارچوب سند اشاعه فرهنگ دریایی به عنوان سند بالادستی این حوزه خواهند بود.
همچنین، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۹۷ نیز طی بخشنامهای، کلیه فعالیتهای سازمان در حوزه انتشارات و نشریات اعم از تولید، چاپ و خرید هرگونه کتاب و نشریه را به اداره کل روابط عمومی واگذار کرده بود.
انتهای پیام/