مهم‌ترین حوادث امروز ۲۶ خردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۶ خردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارقان ۲۰ میلیاردی اموال مسروقه به بن بست رسیدند

جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: اعضای باند سارقان به ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه اقرار کردند.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در شهرستان خرمبید، ماموران انتظامی آن شهرستان موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی در این خصوص ۳ نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی استان انتقال دهند.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس در تحقیقات اولیه مطلع شدند سارقان با یک سواری ۴۰۵ اقدام به سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در شهرستان خرم بید می‌کرده‌اند.

سرهنگ ملک‌زاده با بیان اینکه ماموران موفق شدند در این خصوص یک سواری ۴۰۵ متعلق به سارقان در مخفیگاه آنان را توقیف کنند، ادامه داد: در بازرسی از آن خودرو مقدار زیادی اقلام سرقتی مربوط به دوربین‌های جاده‌ای شامل وای فای، کیس، مانیتور، کابل، باطری، کنکتور، ۴ دستگاه قیچی پیشرفته مخصوص برش سیم و کابل و انواع آچار و ابزار آلات کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اعضای باند ۳ نفره در بازجویی اولیه به ۴۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی اقرار کردند، گفت: کارشناسان، ارزش اموال مسروقه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف نوشیدنی انرژی زا مظنون به قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۲ هزار و ۱۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا مظنون به قاچاق در شهرستان داراب خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک انبار واقع در یکی از محله‌های این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از آن انبار، ۲ هزار و ۱۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا مظنون به قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، از این رو تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

۱۳۶ کیلوگرم تریاک در داراب کشف شد

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۱۳۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با تلاش مأموران انتظامی شهرستان داراب، خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران انتظامی شهرستان داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یک عملیات ضربتی، به ۲ دستگاه سواری ۴۰۵ و پراید که از بندرعباس عازم داراب بودند مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او با اشاره به اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو‌ها بوسیله ماموران متوقف شد، گفت: در بازرسی از آن‌ها میزان ۱۳۶ کیلو تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با توجه به کوهستانی بودن منطقه راننده سواری ۴۰۵ متواری و راننده خودرو پراید دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، ادامه داد: مبارزه با سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی امسال است.

نجات معجزه آسای کارگر محبوس شده در زیر آوار

رییس سازمان آتش نشانی شیراز از نجات معجزه آسای کارگر گرفتار در زیر آوار خبر داد.

محمد هادی قانع رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به نجات معجزه آسای کارگر گرفتار در زیر آوار در این باره، اظهار کرد: عصر امروز با اعلام خبر ریزش ساختمان قدیمی در خیابان لطفعلی خان زند (بازارحاجی) و گرفتار شدن یک کارگر زیر آوار به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند که بلافاصله ایستگاه‌های ۱۱، ۱۲، ۱۹ و ۱۴ و تیم تجسس سگ‌های زنده یاب سازمان آتش نشانی راهی محل حادثه شدند.

او افزود: این حادثه هنگامی رخ داد که کارگران درحال تخریب دیوار‌های ساختمان قدیمی بودند که ناگهان دیوار منزل مسکونی تخریب شده و یکی از کارگران زیر آوار محبوس شد.

قانع تصریح کرد: آتش نشانان بعد از ایمن سازی و اطمینان از ریزش نکردن دوباره آوار، عملیات آوار برداری انجام و پس از تخلیه خاک، مصدوم از زیر آوار خارج و با حضور عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار