اسماعیلی از اتمام عملیات ساخت و ساز یک هزار و ۴۴۷ واحد سیل زده در ایلام خبر داد.

رضا اسماعیلی سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: تاکنون عملیات ساختمانی یک هزار و ۴۴۷ واحد مسکونی سیل زده به اتمام رسیده است و ۹ هزار و ۱۳۴ واحد مسکونی نیز تعمیرات لازم را انجام داده اند.

او ادامه داد: به منظور بازسازی منازل سیل زده، تاکنون ۲ هزار و ۱۵۹ واحد آواربرداری، ۲ هزار و ۱۳۳ مورد پی کنی، ۲ هزار و ۱۰۹ اجرای فونداسیون، ۱۰۸ واحد اجرای اسکلت ساختمانی، یک هزار و ۶۹۱ اجرای سقف، یک هزار و ۹۱۸ دیوار چینی و همچنین یک هزار و ۴۴۹ نصب چهار چوب و در انجام شده است.

سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن ایلام با اشاره به بازسازی زیرساخت‌های خسارت دیده داخل بافت روستا‌ها اظهار کرد: کل اعتبار در نظر گرفته شده بدین منظور ۴۰۰ میلیارد ریال می‌باشد و بازسازی ۴۱ روستا در دست اقدام است.

او مطرح کرد: تهیه و بازنگری طرح هادی ۱۱ روستا انجام شده است و مکانیابی، طراحی و تهیه طرح تفکیکی سایت جدید روستا‌های مولاب و چم شیر نیز به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است.

اسماعیلی مطرح کرد: جابجایی کلی روستا‌های چم شیر با ۲۵۰ خانوار در دست اقدام است و جابجایی روستا‌های دمرود با ۲۸ خانوار و روستای مولاب با ۱۳ خانوار انجام شده و واحد‌های مسکونی آن‌ها در حال ساخت هستند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.