ملک خانبانان گفت: باشگاه پرطرفدار پرسپولیس با پرداخت نکردن قرارداد بازیکنان واترپلو، تعهد خود را زیر پا گذاشته است.

حامد ملک خانبانان بازیکن تیم واترپلوی پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: باشگاه پرسپولیس زیر تمام قول‌ها و وعده‌های خود زده است. این باشگاه با کارگزار جدید قرارداد بسته است. حدود ۸ میلیارد تومان به حساب این باشگاه واریز شده است. چندین بار به ما قول پرداخت دستمزد دادند که تاکنون فقط این موضوع را پشت گوش انداخته اند. مجموع قرارداد بازیکنان تیم واترپلوی پرسپولیس به اندازه بازیکن نیمکت نشین فوتبال این تیم هم نیست.

او در ادامه گفت: بیشتر تیم‌های لیگ برتری ۶۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده اند، اما باشگاه پرسپولیس هیچ پرداختی به بازیکنان تیمش نداشته است. باشگاه پرسپولیس به بازیکنان واترپلو فقط تیشرت و شلوارک  داده است. رقابت‌های فینال و نیمه نهایی  لیگ واترپلو به خاطر کرونا برگزار نشد. روزی که با باشگاه پرسپولیس قرارداد بستیم، می‌دانستیم اولویت این باشگاه فوتبال است، اما اصلا فکر نمی‌کردیم که  باشگاه بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس نسبت به رشته های منهای فوتبال بی تفاوت باشد.

بازیکن واترپلوی پرسپولیس عنوان کرد: چندین بار به حساب باشگاه پرسپولیس پول‌های زیادی واریز شد، اما مدیران هیچ مبلغی را به بازیکنان واترپلو پرداخت نکردند. مبنای قرارداد ما با باشگاه پرسپولیس این بود که پس از ۲ بازی در لیگ ۳۰ درصد و در نیم فصل ۵۰ درصد و پایان فصل ۲۰ درصد آخر مبلغ قرارداد خود را دریافت کنیم. متاسفانه تاکنون با وجود تمام پیگیری‌های صورت گرفته بازیکنان هیچ دریافتی نداشته اند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار