مدیر کل ستاد تبلیغات الحشدالشعبی شهید ابومهدی المهندس را شخصیتی استثنایی خواند و تاکید کرد مسئله فلسطین از اولویت‌های او بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مهند العقابی، مدیر کل ستاد تبلیغات رسانه‌ای الحشدالشعبی به مناسبت ششمین سالگرد تاسیس الحشدالشعبی در گفتگو با شبکه المیادین اعلام کرد که ابومهدی المهندس، نایب‌رئیس شهید این سازمان، شخصیتی استثنائی بود که زیاد تکرار نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه الحشد پس از شهادت ابو مهندس باقی است و بر قدرتش افزوده خواهد شد، گفت: شهید المهندس همواره می‌گفت که داعش ابزار است و مشکل اصلی با آمریکا و اسرائیل است.

العقابی افزود: شهید المهندس طراح و مدیر نبرد‌های ضد تروریسم بعد از فروپاشی داعش در سال ۲۰۱۴ بود.

وی گفت: المهندس نخستین کسی بود که به فتوای مرجعیت دینی در جهاد کفایی لبیک گفت، اما رسانه‌های غربی و عربی با اشغالگری داعش افکار عمومی را گمراه کردند و مسئله را به گونه‌ای تصویرسازی کردند که حمله داعش یک مسئله طایفه‌ای است.

رئیس ستاد تبلیغات الحشد الشعبی گفت: شهید المهندس این اصل را همواره در نزد خود داشت که فرمانده باید در جبهه‌های مقدم نبرد جلوتر از سربازانش حرکت کند و آنچه بر جای گذاشت، فرزندان و مجموعه‌ای از اصول و ارزش هاست که نسل به نسل از آن استفاده خواهند کرد.

در همین راستا، حسن لافی، نویسنده فلسطینی درباره شخصیت شهید ابو مهدی المهندس اعلام کرد: وی به سرعت داعش را از کشور بیرون راند و محور مقاومت را قوت بخشید. وی سحر ساحر را به خودش بازگرداند و عراق را میدان جدید مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست قرار داد.

الحشدالشعبی عراق در سال ۲۰۱۴ و پس ار فتوای جهاد کفایی مرجعیت عراق برای مبارزه با تروریست‌های اشغالگر داعش تاسیس شد و ابو مهدی المهندس، نائب رئیس این گروه پس از سال‌ها جهاد و پیروزی به همراه سردار سلیمانی، رئیس سپاه قدس ایران در دی ماه گذشته در حمله آمریکا به خودروی آن‌ها در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار