به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در حاشیه دیدارهای مردمی گفت: تکریم ارباب رجوع در اولویت برنامههای اصلی این اداره کل قرار گرفته است و از کارکنان خواسته شده است که ضمن پاسخگویی به ارباب رجوع به عنوان، ولی نعمتان، کار آنها را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.
او اظهار کرد: ارتباط مستمر با مراجعین یکی از رویکردهای این اداره کل به عنوان نماینده اجتماعیترین نهاد حاکمیتی در جهت اطلاع از مسائل و مشکلات موجود است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام ادامه داد: در ارتباط دوسویه و چهره به چهره، اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف از مباحثی است که توسط این اداره کل مدنظر قرار گرفته خواهد شد.
او بیان کرد: عموم درخواستهای مراجعه کنندگان، در رابطه با اشتغال، تسهیلات کرونا، درخواست وام خود اشتغالی و تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری است.
انتهای پیام/ ن