کنگره ملی تبلیغ در شهرستان جلفا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،کنگره ملی تبلیغ در شهرستان جلفا برگزار شد.

شعبانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در این کنگره گفت: از جمله رویکرد‌های سازمان می‌توان به مردمی‌سازی تبلیغ دین، ترویج و تبیین اسلام ناب، جهاد فرهنگی، جوان‌گرایی باتوجه به ظرفیت‌های جوانان مؤمن، انقلابی و حزب الهی اشاره کرد.

او گفت: معاونت راهبری استان‌ها و ارتباطات مبتنی بر سه رکن تأسیس شده که شامل بخش‌های ارتباطات استانی، ملی و نخبگانی است.

او افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی اگر خواهان این باشد که در عرصه فرهنگ تصمیم گیر و تصمیم ساز باشد باید نخبه‌ها ارتباط بیشتری با این سازمان داشته و این مجموعه را خانه خود بدانند تا از نظرات متخصصان بهره بگیریم و در همین راستا اتاق‌های اندیشه ورز تشکیل شده است که در آینده این طرح تداوم و توسعه می‌یابد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص قوی شدن در فضای مجازی افزود: محتوای تولیدی در فضای مجازی را با در نظر گرفتن ذائقه مخاطبان منتشر می کنیم و در این راه از ظرفیت ادارات شهرستانی استفاده می کنیم و الان ۲۱ صفحه فعال اینستاگرام داریم که به تولید محتوا و نشر آن می‌پردازند.

حجت‌الاسلام شعبانی گفت: از رسانه‌ها درخواست جدی داریم که از حرکت جوانگرایی در حوزه مدیریت کشور به ویژه مدیریت فرهنگی کشور ایجاد شده، غفلت نکنند و بخش قابل توجهی از وقت و انرژی خود را به این موضوع معطوف کنند و دوربین و قلم رسانه‌ها بر طرح جدی رهبرمعظم انقلاب برای گام دوم انقلاب مبتنی بر دو کلمه جوانگرایی و جهادگرایی به کار گرفته شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.