معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گلستان از آغاز طرح ویژه نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط صنوف خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، درویش علی حسن زاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گلستان گفت: مطابق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، متاسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی واحد‌های صنفی و مراکز عرضه و فروشگاهی به زیر ۲۰ درصد رسیده است.

او ادامه داد: از طرفی با توجه به روند صعودی شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت هر چه بیشتر ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی، مطابق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، و مشابه سایر طرح‌های نظارتی ویژه، طرح ویژه نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی، سازمان تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های نظارتی و امنیتی از هفته جاری اجرایی می‌شود.

او افزود: از آنجا که حفظ سلامت مردم اولویت اول دولت و مسئولین بوده و پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس بهترین و مهمترین راه مقابله با شیوع آن است، لازم است تمامی واحد‌های صنفی و مراکز عرضه و فروشگاه‌ها، پروتکل‌های بهداشتی را تا زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌کند، رعایت کنند و در غیر اینصورت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.