فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۱۷۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد فردی قصد انتقال محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودرو وانت مزدا دو کابین از استان کرمان به استان‌های مرکزی دارد، که موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اعلام و موارد در دستور کار آن پلیس قرار گرفت.

وی گفت: پس از کسب مجوز‌های قضایی لازم خودروی مورد نظر توسط تیم‌های عملیاتی آن استان شناسایی و در محور "جیرفت به رابر" موفق به متوقف نمودن خودرو گردیدند.

وی افزود: طی بازرسی از خودروی موصوف، ۱۷۵ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ متهم دستگیر که به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان گفت: سودا گران مرگ با ورود و توزیع مواد مخدر باعث تخریب افراد جامعه به ویژه قشر جوان می‌شوند که از عموم مردم می‌خواهیم برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند در صورت اطلاع از فروش، حمل و نگهداری مواد مخدر، پلیس را مطلع کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار