دیدار‌های دوستانه تیم‌های حاضر در لیگ برتر کشورمان در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بازتاب داشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به وضعیت لیگ‌های کشور‌های آسیای مرکزی پرداخته است.

AFC در ابتدای این گزارش به از سرگیری لیگ ازبکستان پس از ۳ ماه وقفه اشاره و شکست دو تیم صاحب نام این کشور یعنی پاختاکور و لوکوموتیو تاشکند را تکان دهنده توصیف کرد.

پاختاکور مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه یک بر صفر مغلوب  سوگدیانا شد و لوکوموتیو نیز در خانه برابر متالورگ تن به شکست سنگین ۳ - صفر داد.

در ادامه این گزارش به انجام ۴ بازی در لیگ ترکمنستان و نتایج آن پرداخته شده است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه این گزارش درباره لیگ برتر کشورمان نوشت: با نزدیک شدن به زمان از سرگیری لیگ برتر ، باشگاه‌های ایران دیدار‌های دوستانه برگزار می‌کنند.

لیگ برتر جمهوری اسلامی ایران به تاریخ از سرگیری خود در ۲۴ ژوئن (۴ تیر) نزدیک شده است و باشگاه‌هایی که در این مسابقات حضور دارند در دیدار‌های دوستانه شرکت می‌کنند.

استقلال تهران، تیم دسته اولی "هوادار" را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد، پیکان با پیروزی یک بر صفر از سد شهر خودرو تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گذشت و نفت مسجد سلیمان، متخصص کسب تساوی، در دیدار با پارس جنوبی جم به تساوی بدون گل دست یافت.

بر اساس این گزارش لیگ تاجیکستان هم امروز (سه شنبه) از سر گرفته خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار