حجت الاسلام شعبانعلی گفت: خانواده زمینه ساز شکل گیری و حفظ شخصیت دینی افراد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام محمد حسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام در دیدار با تعدادی از خانواده کارکنان انتظامی شهرستان ایلام، گفت: خانواده زمینه ساز شکل گیری بنیان‌های شخصیت فرزندان، پرورش دهنده انسان‌های کارآمد و مقاوم، محل پرورش عواطف و عامل انتقال فرهنگ و ارزش‌ها به نسل بعدی است.

او با اشاره به نقش محوری مادر در تربیت صحیح فرزندان، اظهار کرد: مادر به سبب نقش مهم و بزرگ تربیتی خود، زیربنای فضیلت‌های انسانی و ارزش‌های والای الهی در جهان است.

شعبانعلی مطرح کرد: با توجه به ماموریت‌های شبانه روزی پلیس، حضور پر مهر و محبت مادر و همسر در خانواده کارکنان ناجا برای تربیت صالح فرزندان حائز اهمیت است و نقش ممتازی دارد.

او ادامه داد:به لطف الهی امروز نیرو‌های ولایت مدار ناجا مقتدارانه و هوشمندانه به صورت شبانه روز تلاش می‌کنند تا امنیت و آرامش روانی را برای شهروندان تامین کنند و این خدمتگزاری صادقانه و بی منت پلیس بسیار ارزشمند است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام در پایان، ضمن تقدیر از حمایت‌های معنوی خانواده کارکنان به جهت مدیریت منطقی اعضاء خانواده و احساس مسئولیت در تربیت فرزندان و همراهی آنان با همسرانشان، با اهداء لوح سپاس و هدایا از آنان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.