به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مهدی افهمی را به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این خودروساز منصوب کرد.
در این حکم آمده است:با اعمال تدابیر لازم و با بهره گیری موثر از توان و شایستگیهای منابع مدیریتی و تخصصی موجود و کارآمد، طرح ریزی و برنامه ریزی مدیریت فوق به نحوی ساماندهی شود که سیاستهای ارتباطات عمومی در تعامل با کارکنان و تمامی ذینفعان، هم فکری با سازمانها و نهادهای تخصصی، تقویت فعالیتهای اثرگذار و بهره گیری از ظرفیت تمامی رسانهها به منظور انعکاس رخدادها و اقدامهای انجام شده در راستای ارتقای جایگاه و تصویر بیرونی گروه صنعتی ایران خودرو به نحوی اثربخش محقق شود.
مهدی افهمی دارای ۲۱سال سابقه فعالیت رسانهای در معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما است. از جمله سوابق وی میتوان به سردبیری گروههای خبری، اقتصادی، علمی، پزشکی و سیاسی، مدیریت اداره اخبار و رسانههای نوین، روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان اشاره کرد. وی همچنین مدیریت سایت خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه حرفهای خود ثبت کرده است.
راه اندازی و مدیریت فنی و محتوایی ۱۳ پرتال خبری در معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما از جمله باشگاه خبرنگاران جوان، وبگردی ۲۰:۳۰، بازار خبر، سینما خبر، فوتبال آنلاین و چشم سوم و همچنین تدریس دورههای آموزشی مبانی خبر، مصاحبه، گزارش نویسی و سواد رسانهای در سازمان صدا و سیما نیز بخش دیگری از سوابق وی به شمار میرود.
انتهای پیام/