کنترل تورم در زندگی با سرمایه گذاری در بورس

عضو هیات علمی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: یکی از راه‌هایی که خانواده‌ها می‌توانند اثرات تورمی را در زندگی خود کنترل یا به حداقل برسانند، سرمایه‌گذاری در بورس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ابراهیمی عضو هیات علمی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: قصد داریم با برگزاری این سمینار تلنگری به افراد بزنیم تا آگاهانه وارد بورس شوند.

او افزود: بخشی از سرمایه‌گذاری در بورس بدون ریسک است و آن مربوط به خرید عرضه‌های اولیه یا شرکت‌هایی است که تازه وارد بورس می‌شوند که برای خرید سهام خود خریداران قوی دارند.

 ابراهیمی بیان کرد: از این شرکت‌ها انتظار می‌رود به صورت میانگین بین ۳۰ تا ۳۰۰ درصد در یک سال بازدهی داشته باشند که خرید این سهام هیچ‌گونه ریسکی برای افراد ندارد.

عضو هیات علمی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: تمامی اعضای خانواده اگر کد بورسی داشته باشند، به تعداد سهامی که به آنان تعلق می‌گیرد، می‌توانند خرید سهام را انجام داده و از این بازدهی منتفع شوند.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: یکی از راه‌هایی که خانواده‌ها می‌توانند اثرات تورمی را در زندگی خود کنترل یا به حداقل برسانند، سرمایه‌گذاری در بورس است.

 ابراهیمی با بیان اینکه نظم بازار سرمایه با معاملات آگاهانه برقرار می‌شود، تصریح کرد: در این سمینار با هدف انجام رسالت اجتماعی _ آموزشی جهاد دانشگاهی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در حوزه اقتصادی، این آگاهی بخشی در حوزه سرمایه‌گذاری انجام می شود.

سمینار سرمایه گذاری در بورس برای تازه واردان امروز، ۲۷ خردادماه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در سالن سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.