رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: برگزاری فینال رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در کرمان علاوه بر برخورداری از بُعد رسانه‌ای بسیار بالا، فرصتی برای ابراز بیان ظرفیت‌های مدیریتی و فنی فوتبال و فوتسال این استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در نشست بررسی برگزاری مسابقه نهایی لیگ برتر فوتسال کشور به میزبانی شهر کرمان که با حضور آرش جابری، دبیر و سرپرست سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال کشور، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، احمدی‌طباطبایی معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان و عضو ارشد ستاد استانی کرونا، جمالیزاده رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان کرمان، نایب رئیس، دبیر، رئیس کمیته فوتسال و رئیس کمیته روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان برگزار شد، به ارواح پاک شهدا به ویژه سردار سلیمانی سلام و درود فرستاد و بیان داشت: این سردار بزرگ اسلام بهانه‌ای شد تا اتفاق میمون و مبارکِ میزبانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال نصیب این استان شود.

 

او با اعلام اینکه بسیاری از استان‌های کشور پیگیر بودند تا این رویداد در آن استان رخ دهد، افزود: البته این بر می‌گردد به زمان قبل از کرونا که معتقدیم این توفیق به واسطه روح ملکوتی و بزرگ سردار سپهبد، شهید حاج قاسم سلیمانی حاصل شد.

قرایی با اشاره به اینکه برگزاری فینال رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در کرمان از بُعد رسانه‌ای بسیار بالایی برخورد دار است، تصریح کرد: از سویی فرصتیست برای ابراز بیان ظرفیت‌های مدیریتی و فنی فوتبال و فوتسال استان کرمان که این امر می‌تواند در بحث برگزاری مسابقات حرفی برای گفتن داشته باشد و از سوی دیگر می‌تواند مقدمه‌ای باشد برای سال‌های آینده که با ساخت سالن ۵ هزار نفری استان بتوانیم به سمت میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی برویم، چرا که استان کرمان، ظرفیت و پتانسیل انجام این کار را دارد.

 

او بیان داشت: امروز با درآیت، تجربه و عملکرد خوب همکارانمان در هیئت‌های فوتبال سراسر استان، باشگاه‌های ورزشی و همت مدیران ارشد صنایع مس، گل گهر و فولاد، شرایط بسیار خوب است و امیدواریم از این مرحله نیز سربلند بیرون بیاییم.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: شرایط برگزاری مسابقات به لحاظ بهداشتی را به اهل فن می‌سپاریم، ولی کاملاً تابع تصمیمات فنی و تخصصی دانشگاه علوم پزشکی هستیم و آن را مقدم بر هر چیزی می‌دانیم. چرا که اعتقاد داریم سلامتی مردم از همه چیز واجب‌تر و برای ما ارزشش بیشتر است.

 

قرایی افزود: اگر قرار بر برگزاری رقابت‌ها به میزبانی کرمان شود، با تمام وجود به منظور بهترین میزبانی در خدمتیم.

او از جابری، دبیر و سرپرست سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال کشور به واسطه‌ی دید باز وی و دادن فرصت میزبانی به کرمان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار