رفع محرومیت نیازمندان با کمک همه دستگاه‌ها، خیران و مردم نوعدوست میسّر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد مازندران امروز چهارشنبه ۲۸ خرداد ماه در دیدار با فرزانه نماینده مردم محمودآباد، نور و چمستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع محرومیت نیازمندان با کمک همه دستگاه‌ها، خیران و مردم نوعدوست میسّر است.

او با اشاره به اهداف این نهاد افزود: یکی از رویکرد‌های اصلی کمیته امداد، توانمند سازی مددجویان است.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: دوره‌های آموزشی فرهنگ کار و تلاش برای مددجویان برگزار می‌شود تا امید و خودباوری در آن‌ها ایجاد شود و به خودکفایی برسند.

او افزود: سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد فرصت شغلی ۶ هزار مددجو و نیازمند پرداخت شد.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: طرح‌های اشتغال مددجویی توسط ناظران، بمنظور پایدارسازی مورد نظارت قرار می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان برنامه‌های فرهنگی این نهاد افزود: برای ارتقاء بینش اسلامی و تعمیق باور‌های دینی مددجویان فعالیت‌های مختلفی را در دستور کار داریم و تلاش می‌کنیم تا با ایجاد گروه‌های جهادی از ظرفیت جوانان برای کمک به نیازمندان استفاده کنیم.

او با بیان اینکه چهار هزار نیازمند فاقد مسکن در استان داریم، گفت: برای ایجاد سرپناه این افراد برنامه ریزی صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام عالیشاه به دیدار‌های مفتاح الجنة اشاره کرد و افزود:در این دیدار‌ها خیران و مسئولان از نزدیک در جریان مشکلات نیازمندان قرار گرفته و در صدد رفع آن بر می‌آیند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: با سپرده گذاری خیران و مردم نیکوکار در این صندوق می‌توان خدمات شایانی به نیازمندان ارائه کرد.

به هر طریق ممکن باید نیازمندان را شناسایی کرد

فرزانه نماینده مردم محمودآباد، نور وچمستان نیز در این دیدار گفت: به هر طریق ممکن باید نیازمندان را شناسایی برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کرد.

او توانمند سازی مددجویان را یکی از برنامه‌های موفق کمیته امداد دانست و افزود: با شناسایی افراد تاثیرگذار برای پیشبرد اهداف کمیته امداد باید برنامه‌ریزی صورت گیرد.

نماینده مردم محمودآباد، نور و چمستان در مجلس شورای اسلامی، در رفع نیاز مددجویان و همچنین کمک در بخش تامین مسکن آن‌ها اعلام آمادگی کرد و گفت:باید اعتماد به نفس و خود اتکایی را در مددجویان افزایش دهیم.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار