نماینده مردم کرمان درمجلس خبرگان رهبری دریادواره مجازی شهدای رابر گفت:شهرستان رابر بواسطه سرداران وفرماندهان و شهدای بزرگی همچون سردارسلیمانی درصحنه انقلاب ودفاع از اسلام خوش درخشیده و پیشتاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی، نماینده مردم کرمان درمجلس خبرگان رهبری در یادواره مجازی شهیدحاج قاسم سلیمانی، ۳۵۰شهیدشهرستان رابر و۸شهیدگمنام میهمان رابرگفت:شهرستان رابر در دفاع از انقلاب و اسلام به برکت سرداران شهید وفرماندهان بزرگی همچون سردارسلیمانی در پیشگاه اسلام، پیغمبر، امیرالمومنین علی (ع)، حضرت فاطمه و اولادشان خود را سربلند و سرافرازساخته و پیشتاز است.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی بابیان اینکه کمترمردمی یا مکان‌هایی به چنین توفیقاتی دست می‌یابند افزود: در منزلت شهرستان رابر همین بس که فرزندی از این دیار به مقامی می‌رسد که رهبرمعظم انقلاب از اوبعنوان یک مکتب یاد می‌کند یعنی یک منظومه معرفتی، ایمانی وعملیاتی که قدرت دارد یک ملت را رهبری کند.

نماینده مردم کرمان درمجلس خبرگان رهبری گفت:این شهرستان خوشنام وخوش آوازه به برکت چنین سردارانی به لحاظ کمیت هم جزء برگزیدگان درمیدان شهادت است.

او دربخش دیگری از سخنانش باتسلیت شهادت امام جعفرصادق (ع) ودرس‌هایی که از این امام بزرگوار می توان گرفت تصریح کرد: امام صادق و امام باقر (ع) فرصتی یافتند که بخشی از معارف دین را تبیین کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.