آتش‌سوزی انبار کاه و یونجه در روستای کوشک قاضی شهرستان فسا به همت آتش نشانان مهار شد.

وحید رضا رحمدار مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فسا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به اینکه آتش‌سوزی انبار کاه و یونجه در روستای کوشک قاضی شهرستان فسا به همت آتش نشانان مهار شد، در این باره اظهار کرد: امروز چهارشنبه ۲۸ خردادماه حادثه آتش سوزی یک انبار کاه و یونجه در روستای کوشک قاضی شهرستان فسا به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

او اضافه کرد: پس از اعلام این حادثه ماموران عملیاتی ایستگاه شماره یک سازمان آتش نشانی فسا با یک دستگاه خودرو سنگین بنز و یک دستگاه خودرو سبک پیکاپ به محل حادثه اعزام شدند.

وحید رضا رحمدار تصریح کرد: با تلاش نیرو‌های عملیاتی آتش نشانی، حریق در کوتاه‌ترین زمان ابتدا مهار و پس از جداسازی کاه و یونجه‌ها به طور کامل اطفاء شد.

آتش‌سوزی انبار کاه و یونجه در شهرستان فسا/حریق مهار شد + تصاویر

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فسا بیان کرد: دِپو کردن کاه و یونجه در انبار‌هایی که تهویه مناسب ندارند به علت واکنش‌های شیمیایی خود به خودی گاهاً باعث ایجاد حریق می‌شود، بنابراین انبارداران در این فصل از سال باید بیشتر مراقب باشند تا دیگر شاهد اینگونه آتش سوزی‌ها نباشیم.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

آتش‌سوزی انبار کاه و یونجه در شهرستان فسا/حریق مهار شد + تصاویر

آتش‌سوزی انبار کاه و یونجه در شهرستان فسا/حریق مهار شد + تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار