کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بیش از ۳۲ میلیارد ریال بسته غذایی برای حمایت تغذیه‌ای از کودکان نیازمند توزیع کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان ارائه خدمات پیشگیرانه و بنیادی به جامعه برای جلوگیری از ایجاد عوامل زمینه‌ای تشدید فقر در آینده را از برنامه‌های راهبردی این نهاد اعلام کرد و گفت: این نهاد دولتی در قالب ۳۲ هزار و ۱۳۴ بسته غذایی بین چهار هزار و ۱۹۲ کودک نیازمند توزیع کرده است.

کریم زارع، ارائه خدمات پیشگیرانه و بنیادی به جامعه برای جلوگیری از ایجاد عوامل زمینه‌ای تشدید فقر در آینده را از برنامه‌های راهبردی این نهاد اعلام کرد و افزود: طرح حمایت تغذیه‌ای از کودکان نیازمند در سنین زیر پنج سال یکی از این برنامه هاست که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی از سال ۸۴ تاکنون اجرا می‌شود.

او گفت: اقلام غذایی این بسته حمایتی تغذیه‌ای شامل برنج، روغن، تخم مرغ، حبوبات و خرماست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان افزود: پایگاه اینترنتی هم‌سفره به نشانی hamsofreh.ir برای مشارکت نیکوکاران در این طرح راه اندازی شده و خیران نیک اندیش می‌توانند با مراجعه به این پایگاه هزینه تمام یا بخشی از سبد کالا و یا بیشتر را برای کمک به این کودکان پرداخت کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.