مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی گفت: ۲۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان شهریور ماه امسال تحویل راه و شهرسازی خراسان رضوی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید رضا موسوی‌نیا مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی گفت: ۲۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان شهریور ماه امسال تحویل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی می‌شود.

او با بیان اینکه در خراسان رضوی ۲ هزار و ۵۹۶ روستا وجود دارد، افزود: از این تعداد تاکنون در ۹۰۰ روستا طرح هادی اجرا شده و مابقی هم در دست اقدام است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی با بیان اینکه ۳۱ درصد منازل روستایی این استان مقاوم‌سازی شده است، ادامه داد: در بحث نوسازی سهمیه خراسان رضوی ابلاغیه پارسال  ۱۵ هزار واحد بود که پایان سال تمامی این واحد‌ها تکمیل می‌شود.

موسوی‌نیا با اشاره به ساخت ۱۰ هزار مسکن محرومین در خراسان رضوی، بیان کرد: پارسال با حضور معاون باقر نوبخت این طرح در این استان شکل گرفت که متاسفانه این موضوع تحت شعاع ویروس کرونا قرار گرفت.

او تصریح کرد: مجدد این طرح شروع شد که ۸ هزار واحد در سطح روستا‌های خراسان رضوی و ۲ هزار واحد هم در حاشیه شهر مشهد آغاز و قبل از موعد مقرر تکمیل می‌شود.

انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.