همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام و اربعین شهدای ناوچه کنارک مراسم گرامیداشتی در قالب محفل انس با قرآن و شهدا در پایگاه دریایی پسابندر برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش ؛ همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام مراسمی درارج نهادن به مقام شامخ شیخ الائمه حضرت امام جعفرصادق (ع) وشهدای رمضان نداجادرقالب محفل انس با قرآن وشهدا باحضور کارکنان پایور وظیفه سه شنبه مورخه ۲۷خرداد ماه بعد از نماز مغرب وعشا در مسجد النبی پایگاه دریایی پسابندر برگزار شد.

 در این مراسم علاوه بر قرائت قاریان و مدیحه سرایی توسط مداح اهل بیت عصمت و طهارت، ناخدا پارسایی جانشین فرماندهی پایگاه دریایی پسابندر در سخنرانی به بیان عظمت و جایگاه رفیعی شهدا ناوچه کنارک و سختی‌های منحصر به فرد مأموریت‌های دریای پرداخت.

برگزاری مراسم شب شهادت امام جعفر صادق (ع) و اربعین شهدای ناوچه کنارک

برگزاری مراسم شب شهادت امام جعفر صادق (ع) و اربعین شهدای ناوچه کنارک

 پارسایی جانشین فرماندهی پایگاه دریایی پسابندر  افزود: شهدای ناوچه کنارک که در در ایام شهادت امیرالمومنین علیه السلام به شهادت رسیدند جانمان ما را سوزاند و قلوب ما را در پی این حادثه ناگوار همچنان مالامال حزن واندوه کرده است و الان اربعین این آلاله‌های پرپر هم مصادف است با شب شهادت شیخ الائمه امام جعفر صادق علیه السلام که نشان از سعادت والایشان در مسیر تحقق وعده‌های الهی است.

برگزاری مراسم شب شهادت امام جعفر صادق (ع) و اربعین شهدای ناوچه کنارک

این مراسم نورانی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی وموارد بهداشتی انجام گرفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار