معارف وند سرپرست هیئت اسکواش قم شد

سعید معارف وند با پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و تایید رئیس فدراسیون، سرپرست هیئت اسکواش قم شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،پس از اعلام نیره سادات حسینی رئیس هیئت اسکواش قم مبنی بر کناره گیری از مسئولیت به دلیل مهاجرت از استان قم و با پیشنهاد منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و تایید مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون، سعید معارف وند که از کارشناسان باتجربه ورزش قم است، به عنوان سرپرست هیئت اسکواش قم منصوب شد.

معارف وند، مهندس فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدرک مهندسی نرم افزار دارد و هم اکنون به عنوان مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم مشغول به فعالیت است.

او در حوزه‌های مختلف کارشناس سخت افزار اداره کل ورزش و جوانان استان قم (۴ سال) و عضو هیئت مدیره سهام عدالت (۳ سال) و دبیر کمیته حفاظت آی تی حراست کل استان قم (۴ سال) خدمت کرده است.

شاخص‌ترین عناوین کسب شده از سوی او کسب عنوان روابط عمومی برتر در بین ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور - ۴ سال، کسب عنوان مدیرجوان برتر در سطح استان، دریافت بیش از ۱۰۰ لوح تقدیر از معاون وزیر – رئیس مرکز روابط عمومی وزارت – استاندار – فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بوده که کارنامه درخشانی از فعالیت‌های ایشان در ورزش قم ساخته است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار