فرماندار فریمان گفت: زمینه بازگشت به تولید در ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان که در سال‌های قبل تعطیل و راکد شده بودند فراهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  عباسعلی صفایی فرماندار فریمان گفت: در حال حاضر زمینه بازگشت به تولید در ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان که در سال‌های قبل تعطیل و راکد شده بودند فراهم است و این واحد‌ها یکی پس از دیگری در حال بازگشت به تولید هستند.

او افزود: ۲۱۷ واحد صنعتی در این شهرستان فعالیت دارد که ۱۶۶ واحد از این تعداد در سه شهرک صنعتی فریمان، کاویان و مهتاب مستقر است.

 فرماندار فریمان ادامه داد: در حال حاضر بیش از هشت هزار نفر در سه شهرک صنعتی این شهرستان مشغول کار هستند.
 
صفایی بیان کرد: هم اکنون شهرک صنعتی فریمان واحد‌های مرتبط با صنایع غذایی و تولید لبنیات را در خود جای داده و شهرک صنعتی کاویان فریمان نیز به شکل عمومی از واحد‌های تولیدی صنعتی، صنایع غذایی و کانی و شیمی تشکیل شده است و چندی پیش نیز معاون اقتصادی وزیر کشور در بازدید از این شهرک فاز دوم کارخانه شیشه کاویان را افتتاح کرد.

او تصریح کرد: پیگیری برای ایجاد یک شهرک صنعتی خصوصی با محوریت بخش فولاد، آلومینیم و معدن در شهرستان جریان دارد که پیش‌بینی می‌شود با تاسیس آن برای ۶ هزار نفر شغل ایجاد شود.

انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار