فرماندار شهرستان فراهان:

اگر مردم رعایت نکنند به اعمال محدودیت‌های کرونایی برمی گردیم

فرماندار شهرستان فراهان گفت:در صورت رعایت نکردن مردم محدودیت‌های کرونایی دوباره اعمال می‌شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حسن خزائی پور فرماندار شهرستان فراهان با اشاره به اینکه کرونا پایان نیافته و در صورت رعایت نکردن مردم ،محدودیت‌های کرونایی دوباره  اعمال می‌شود از مردم خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی مانع گسترش کرونا شوند.

خزائی پور با بیان اینکه متأسفانه این‌روز‌ها شاهدهستیم برخی‌ها مراسم عزاداری و عروسی خود را به پارکینگ‌ها  منتقل کرده اند افزود: در شرایط فعلی این مراسم‌ها هیچ ضرورتی نداشته و تهدیدی برای سلامت مردم بوده و نقش زیادی در گسترش بیماری کرونا در شهرستان دارد.

او با بیان اینکه شهرستان فراهان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد و هر مکانی که در آن تجمع مردم صورت بگیرد بسته خواهد شداضافه کرد: دنبال تعطیلی مشاغل و کسب و کار‌های مردم نیستیم، اما اگر شهروندان رعایت نکنند به شرایط اسفند و فروردین ماه بازمی گردیم و مجبوریم دوباره محدودیت‌ها را تشدید کنیم.

فرماندار شهرستان فراهان با تاکید بر اینکه مجددا در شرایط خطرناکی قرار گرفته ایم، بیان کرد: بیماری کرونا پایان نیافته و مردم باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از تجمعات، مانع مرگ عزیزانشان و اعمال محدودیت‌های کسب و کارشوند.

او با قدردانی از کسانی‌که در این روز‌های سخت در جهت مبارزه با ویروس منحوس کرونا تلاش می‌کنند ادامه داد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش رفت و آمد‌های غیرضروری بین شهر و روستا باید مورد توجه قرار گیرد و دهیاران در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در این زمینه کوشا باشند.

خزائی پور همچنین تصریح کرد: به دلیل وضعیت زرد کرونا در شهرستان فراهان و تداوم مخاطرات ناشی از ویروس کرونا، با تصمیم قرارگاه پدافند زیستی شهرستان، برنامه جشن تیرگان امسال در شهرستان فراهان برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.