رئیس شبکه دامپزشکی بوکان گفت: مردم برای پیشگیری از بیماری از خرید مرغ زنده خودداری کرده و واحدهای عرضه مرغ زنده نیز باید تعطیل شوند.

اسماعیل محمدیانی، رئیس شبکه دامپزشکی بوکان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: از مردم درخواست می شود در راستای پیشگیری از بیماری کرونا از خرید مرغ زنده به جد خودداری نموده و صرفا از مرغ کشتارروز با بسته بندی کشتارگاهی استفاده گردد و از سفارش قطعه بندی ، تکه کردن، جوجه کبابی کردن در مغازه ها خودداری کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی بوکان با بیان اینکه اکیدا توصیه می شود بسته بندی مرغ در منزل باز شود، افزود: عرضه مرغ زنده عملی غیرقانونی ، کاملا غیر بهداشتی بوده و تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می شود.

محمدیانی تصریح کرد: از کلیه ی متصدیان این مراکز درخواست می شود فعالیت خود را تعطیل نمایند در غیر این صورت عوامل توزیع و فروش مرغ زنده در سطح شهر به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رئیس شبکه دامپزشکی بوکان اظهار داشت: شهروندان باید همه فرآورده‌های خام دامی خود را از مراکز دارای پروانه بهداشتی و تحت نظارت دامپزشکی خریداری کرده و هرگونه موارد غیربهداشتی را نیز در صورت مشاهده در اسرع وقت به شبکه دامپزشکی این شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.