معاون سیاسی فرماندار دامغان با اشاره به برگزاری ۴۴ کارگاه آموزشی ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان گفت: هدفگذاری مبارزه با قاچاق گندم بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا نوچه ناسار در دومین نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان دامغان گفت:  با توجه به اختلاف قیمت گندم در داخل با آن سوی مرز‌ها و منفعت وسوسه کننده دلالان، احتمال قاچاق گندم دور از انتظار نیست و با این اوصاف تعیین قیمت خرید دولت و تفاوت زیاد آن با قیمت دولتی پای دلالان را به زمین‌های کشاورزی باز کرده است.

او تصریح کرد: هرچند سیاست‌های ابلاغی حاکی از کاهش سالانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هکتار از اراضی زراعی و تبدیل آن به باغ را دارد، اما برای تولید گندم به عنوان قوت اصلی مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌شود.

نوچه ناسار با اشاره به اهتمام بخشداران، اداره منابع طبیعی، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های اجرایی در بحث مبارزه با قاچاق زغال و چوب تاغ ابراز داشت: از بخشداران امیرآباد و مرکزی می‌خواهیم با نصب دوربین در مبادی روستا‌ها و نقاط بحرانی، اطلاعات مورد نظر را از کانال دهیاری‌های تحت پوشش و در این دو بخش به مراجع قضائی و انتظامی منتقل کنند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار