مهاجم تیم لایپزیگ در حالی که از لیورپول پیشنهاد داشت، با چلسی قرارداد بست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیمو ورنر مهاجم سابق تیم فوتبال لایپزیگ آلمان با قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون یورو به تیم چلسی انگلیس پیوست. این بازیکن که صحبت‌های زیادی درباره پیوستنش به لیورپول بود، سر از تیم لندنی درآورد.

گفته می‌شود یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با ورنر تماس گرفته و حتی توافق هم بین طرفین ایجاد شده است. دلیل اصلی این موضوع به شیوع بیماری کرونا بر می‌گردد. با توجه به ضرر‌های اقتصادی ناشی از این ویروس، مدیران لیورپول به کلوپ اطلاع داده اند که هیچ خرید بزرگی برای این تابستان اتفاق نخواهد افتاد.

لمپارد به طور مستقیم با ورنر تماس گرفت

با اتفاقات به وجود آمده میان ورنر و لیوپول، فرانک لمپارد مربی تیم چلسی که به دنبال ساختن یک تیم پرانرژی و قدرتمند برای فصل آینده است، با این ستاره آلمانی صحبت‌هایی را برای انتقال به تیم لندنی انجام داده است.

بر خلاف لیورپول که با حضور صلاح، فیرمینو و مانه، کار ورنر برای رسیدن به ترکیب اصلی سخت بود اما در چلسی فضا برای مهاجم آلمانی باز است تا ارزش های خود را به عنوان یک خرید موفق نشان دهد.

بدون خرید جدید در تابستان قبل، کار لمپارد برای چیدن ترکیب مناسب بسیار سخت بود، اما در فصل پیش رو او با خرید حکیم ضیخ، ورنر و احتمالا چند بازیکن دیگر، از آزادی بیشتری برای انتخاب ترکیب ایده آل خود برخوردار خواهد بود.

چلسی بعد از ورود ورنر با چه ترکیبی به میدان می‌رود؟

اگر لمپارد از ورنر به عنوان تک مهاجم استفاده کند، به احتمال زیاد از ترکیب ۴-۲-۳-۱ یا ۴-۳-۳ استفاده خواهد کرد. هادسون اودوی، پولیشیچ و حکیم ضیخ هم انتخاب‌های خوبی برای بازی در کناره‌ها خواهند بود. تیمو ورنر با توجه به اینکه از سرعت فوق العاده مناسبی برخوردار است، در بازی با ۲ مهاجم هم به کمک تیم لمپارد می‌آید. او در تیم لایپزیگ کنار پاتریک شیک یا یوسف پولسن بازی می‌کرد پس ترکیب ۴-۴-۲ هم برای لمپارد قابل تصور خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار