سرهنگ قلی زاده گفت: شناسایی باند‌های سازمان یافته و احتکارکنندگان و وارد کنندگان کالا‌های قاچاق در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ابراهیم قلی زاده سرپرست پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی اظهار داشت: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی، شناسایی باند‌های سازمان یافته و احتکارکنندگان و وارد کنندگان کالا‌های قاچاق در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی مقداری لوازم خانگی قاچاق در انباری در محدوده شهر ری دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه جنوب قرار گرفت و مامورن پس از رصد‌های اطلاعاتی توانستند هویت مالک انباری و محل انبار قاچاق لوازم خانگی را شناسایی کنند و با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار دهند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: مأموران در بازرسی انجام شده یک هزار و ۹۶ دست سرویس قاشق و چنگال قاچاق خارجی فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی کشف و مالک انباری را دستگیر کردند.

سرپرست پایگاه جنوب پلیس با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده ۱۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، گفت: متهم پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ قلی زاده در پایان با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
وای احتکار کننده چقدر ترسیدن
ایران بهشت رانت خوار و احتکار کنند ه ها است
آخرین اخبار