معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک اهواز از برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز بصورت مجازی و با حضور ۶۵ دانش آموز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی عبیات معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به تداوم فعالیت های قرآنی دانش آموزان در فاصله گذاری اجتماعی، گفت: بیش از ۶۵ دانش آموز این ناحیه در مسابقات قرآن، عترت و نماز خوزستان شرکت خواهند کرد.

او افزود: علیرغم کمبودها، مشکلات و شرایطی که شیوع ویروس کرونا در کشور به وجود آورده، اما فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز، محدود نشده است، بلکه همه همکاران با تلاش شبانه‌روزی خود فعالیت‌های  تعریف شده را پیش برده اند.

عبیات بیان داشت: پرورش هیچگاه تعطیل نمی‌شود و همچنان فعالیت‌های خود را در زمینه قرآن، عترت و نماز با قدرت و قوت ادامه می‌دهیم، البته شاید فعالیت‌های حضوری کمی محدود شده باشد، اما معتقدیم که در این شرایط که دانش آموزان در محیط امن خانه و در کنار خانواده‌ها هستند می‌توانیم در بستر فضای مجازی، فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز را  گسترش دهیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک اهواز تصریح کرد: شبکه شاد با ظرفیتی بسیار گسترده ابتدا با اهداف آموزشی در بستر فضای مجازی راه اندازی شد، اما با حمایت‌ها و پیگیری‌های معاون پرورشی و فرهنگی وزارتخانه و با تلاش همه دست اندرکاران، زمینه انجام فعالیت‌های پرورشی نیز در بستر شبکه شاد فراهم گردید.

این مقام مسئول اظهار داشت: همه اعتقاد داریم که کار در زمینه قرآن، عترت و نماز، کاری قلبی و بر اساس باور، اعتقاد و حقیقت است و قطعاً کسانی که در این حوزه کار می‌کنند فعالیت هایشان در زندگی شخصی نیز رنگ و بوی قرآن، عترت و نماز دارد، ضمنا از همه همکاران شاغل در این اداره درخواست داریم همچنان کانال قرآن، عترت و نماز را در شبکه شاد رصد و پیگیری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.