امام جمعه شهرستان مهریز گفت: مجلس انقلابی باید اولویت کاری خود را برای حل مسائل اقتصادی و مهار گرانی‌ها بگذارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت السلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز در خطبه‌های امروز نماز جمعه ،گفت: باید اولویت کاری مجلس انقلابی و ولایی برای اقتصاد و مهار تورم گرانی‌ها باشد زبرا در سال‌های قبل قیمت اقلام مورد نیاز مردم سالانه افزایش می‌یافت، اما امسال با وجو بیماری کرونا ویروس و سختی‌های دیگر در سال چندین بار اقلام افزایش قیمت داشته است.

او افزود: نظارت بر قیمت‌ها کم شده یا اصلاً وجود ندارد مسولان استان، کشور، شهرستان‌ها، دادگستری و داستان و دستگا‌های اجرایی باید منشاء این گرانی‌ها را پیدا کنند و بداند که منشاء آن‌ها فقط تحریم نیست اکثر اقلام در داخل کشور تولید می‌شود و مردم باید قیمت زیادی را برای تهیه آن پرداخت کنند.

حجت السلام محی الدینی به دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) اشاره کرد و ادامه داد: ائمه معصومین از این شخصیت با جلالت و تکریم یاد کرده اندن و داری مقام شفاعت هستند که این مقام تاجایی است که همه شیعیان با شفاعت ایشان وارد بهشت می‌شوند.

امام جمعه مهریز به حجاب دختران و زنان اشاره کرد و تصریح کرد: در خوردو‌های ها شخصی، اماکن و مکان‌های تفریحی بعضی از بانوان حجاب را زیر پا می‌گذارند و باید به آن‌ها تذکر داد شود، ولی خوشبختانه در جامعه مهریزی حجاب رعایت می‌شود.

او در بخشی از سخنان خود به خانواده اشاره کرد و گفت: احترام به مادر و دختران که در آینده مادران جامعه می‌شوند و در آینده فرزندانی، چون شهدا و امام تربیت می‌کنند بیاد سرمایه گذاری شود و نباید بگذاریم کانون خانواده متزلزل شود

حجت السلام محی الدینی اظهار داشت: در بعض از جوامع آمار ازدواج با طلاق برابری می‌کند طلاق‌ها فراوان شده و در جوامع خودمان از هر چند ازدواج یک طلاق اتفاق می‌افتاده است متولیان فرهنگی ما خواب هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار