سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امروز آخرین مهلت شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۹۹ است.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امروز، شنبه ۳۱ خرداد آخرین مهلت ثبت نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ است، گفت: آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی تعیین شده (از ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت ماه) موفق به ثبت نام نشده‌اند می‌توانند نسبت به ویرایش فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود تا پایان امروز اقدام کنند.

او ادامه داد: آزمون رشته‌های با آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ جمعه ۱۴ شهریور برگزار می‌شود.

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: تعداد ۳ هزار و ۵۸۱ نفر در مهلت جدید در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت نام کرده اند و  جمع کل داوطلبان به ۴۳ هزار و ۱۶۰ نفر رسیده است.  


بیشتر بخوانید


گفتنی است، اصلاحات و رشته محل‌های جدید آزمون کاردانی به کارشناسی علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

جهت ثبت نام باید سریال ثبت‌نام ۱۲ رقمی ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته - سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۴۶۰٬۰۰۰ ریال معادل چهل و شش هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه کنید. همچنیندر صورت تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه سازمان سنجش آموزش کشور، باید سریال ۱۲ رقمی ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته - سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۴۶۶٬۰۰۰ ریال معادل چهل و شش هزار و ششصد تومان را از قسمت خرید کارت تهیه کنید.

داوطلبان در صورت تمایل به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیر انتفاعی باید سریال ۹ رقمی علاقه‌مندی به رشته‌های غیر انتفاعی به مبلغ ۹۳ هزار ریال (۹ هزار و ۳۰۰ تومان) را از قسمت خرید کارت تهیه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.