مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تا کنون یک میلیون و ۵۳۲ هزار نفر از مردان تحت غربالگری کرونا قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد احمدیان مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تا کنون یک میلیون و ۵۳۲ هزار نفر از مردان در گروه‌های سنی جوان، میانسال و سالمند زیر پوشش دانشگاه تحت غربالگری کرونا قرار گرفتند.

او افزود: از این تعداد ۳۸ هزارو ۵۲۹ مشکوک و نیازمند پیگیری بوده اند که از طریق تماس تلفنی یا در موارد خاص، حضوری پیگیری لازم صورت پذیرفته است.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در چنین شرایطی استفاده از فرصت جهانی به منظور اطلاع رسانی، تلاش برای افزایش آگاهی مردان به موضوع سلامتی به طور کلی و بیماری کرونا به شکل اختصاصی، مبتنی بر ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی هر منطقه و تشویق مردان به مشارکت در توسعه‌ی برنامه‌های بهداشتی پایه می‌تواند به عنوان یک راهکار برای عبور از بحران فوق و حساس سازی جامعه و مسئولین در خصوص اهمیت سلامت مردان در خانوده و جامعه باشد.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.