درودچی گفت: ۱۴۳ نفر بر اثر حوادث رانندگی در ۲ ماهه نخست امسال جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا درودچی مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضائیه، با بیان اینکه شمار فوت شدگان حوادث رانندگی ۲ ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش هستیم، گفت: ۲ ماه اول سال گذشته تعداد جان باختگان حوادث رانندگی درون و برونشهری ۲۰۳ نفر بود.

درودچی اضافه کرد: سال گذشته در ماه‌های فروردین و اردیبهشت، ۵۱ نفر براثر حوادث رانندگی درون شهری و ۱۵۲ نفر در حوادث رانندگی برون شهری جان باختند و امسال در همین بازه زمانی ۴۷ نفر در تصادفات درون شهری و ۹۶ نفر در تصادفات برون شهری جان خود را از دست داده‌اند.

او همچنین از کاهش ۲۹.۵ درصدی حوادث رانندگی درونشهری طی ۲ ماه گذشته خبر داد و گفت: در حوادث رانندگی برون شهری نیز با کاهش ۳۷ درصدی روبرو بودیم.

مدیرکل پزشکی قانونی فارس عنوان کرد: در دو ماهه نخست امسال نیز ۱۹ نفر بر اثر غرق شدگی در استان جان باختند که از این تعداد ۱۵ نفر مرد و ۴ تن زن بودند.

درودچی بیان کرد: در سال ۹۸ تعداد ۲۹ نفر بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۶ نفر مرد و ۱۳ نفر زن بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار