سرهنگ علی جمشیدپور گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر ایلام اجرا شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایلام

سرهنگ علی جمشیدپور رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  اظهار داشت : در راستای خواسته و مطالبات به حق شهروندان، با استفاده از اکیپ‌های گشت محسوس و نامحسوس و با حضور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب ایلام، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مزاحمان نوامیس و خودرو‌های متخلف به مرحله اجرا در آمد.

او افزود : در طول اجرای طرح مذکور با خودرو‌های متخلفی که جرائمی مانند انجام حرکات نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی، شیشه دودی، حمل سگ گردانیو. باعث جریحه دار کرد عفت عمومی بودند بودند برخورد شد.

سرهنگ علی جمشیدپور ادامه داد: نتایج این طرح دستگیری تعداد ۱۲ نفر از اراذل و اوباش و توقیف ۱۰ دستگاه انواع خودرو متخلف بود که حسب دستور مرجع قضائی کلیه خودرو‌ها به پارکینگ انتقال و برای رانندگان و سرنشینان خودرو‌های خاطی قرار مناسب صادر شد.

او اضافه کرد : پلیس امنیت اخلاقی استان با هدف افزایش احساس امنیت فردی و عمومی در بین شهروندان، سلب فرصت از مجرمان و برخورد قانونی با برهم زنندگان آرامش مردم، اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی را بصورت مستمر و مداوم در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی با بیان اینکه اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی باعث استحکام و پایداری امنیت اخلاقی، نظم و امنیت عمومی خواهد شد و برخورد با مزاحمان نوامیس و هنجارشکنان از اولویت‌های اصلی پلیس امنیت عمومی بوده، به لزوم مشارکت‌های مردمی و تلاش‌های مستمر تمامی یگان‌های اجرائی در این راستا تأکید و از حمایت و پشتیبانی دستگاه محترم قضائی در جهت پیشبرد هرچه مطلوب‌تر اهداف و مأموریت‌های پلیس تقدیر کرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.